Pogoji poslovanja
Splošno
Zenoaza.eu je spletna trgovina, katera ima sedež na Brejčevi ulici 1, v Ljubljani.
Ukvarja se z prodajo matcha japonskih čajev, čajnih izdelkov, ter čajnih pripomočkov. Spletna trgovina zenoaza.eu je namenjena prodaji izdelkov uporabnikom. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini zenoaza.eu . Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine zenoaza.eu sledijo določilom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in ostali zakonodaji, ki ureja e-poslovanje in trgovinsko dejavnost.
Z uporabo spletne trgovine zenoaza.eu se strinjate z vsemi pogoji, navedenimi v vseh sledečih točkah pogojev poslovanja.
Registracija
Za nakup v spletni trgovini, registracija ni obvezna. Pri zaključku naročila, je potrebno vnesti le podatke, kateri so potrebni za sprejem in dostavo naročila.
Dostopnost informacij
Zenoaza.eu bo strankam zagotovila naslednje podatke:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) značilnosti blaga
d) dostopnost izdelkov
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe
Postopek nakupa in cene
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba.
Ko kupec izbere željeni izdelek, klikne na gumb “DODAJ V KOŠARICO”. V razdelku Vaša košarica desno zgoraj na spletni strani lahko kupec preverja vse izdelke, ki jih je dodal v košarico.
Ko želi zaključiti nakup, klikne v razdelku “VAŠA KOŠARICA” gumb “NA BLAGAJNO”, kjer lahko še enkrat preveri katere izdelke ima v košarici. Tu lahko tudi spreminja količine in po želji izdelek tudi odstrani iz košarice. Če ima kupec promocijsko kodo jo lahko vpiše v tem koraku.
Ko kupec preveri vse izdelke v košarici in ceno za plačilo, mora za zaključek nakupa klikniti na gumb “NA BLAGAJNO”. V 3 jasno vidnih korakih mora izpolniti vsa polja za zaključek nakupa.
1)V prvem koraku vpiše podatke za račun (med katere sodijo ime, priimek oz. ime podjetja, naslov oz. sedež, telefonska ali mobilna številka in elektronska pošta.), odkljuka če je pravna oseba (če je fizična oseba je polje prazno) in izpolni, če je prejemnik na drugem naslovu kot plačnik.
2) V drugem koraku izbere dostavo in način plačila.
3) V tretjem koraku pa lahko še enkrat pregleda celotno košarico in za zaključek naročila
klikne na gumb “ODDAJ NAROČILO”. Če si želi spremeniti še kakšen izdelek lahko v vsakem trenutku klikne na razdelek “VAŠA KOŠARICA” in klikne na gumb “NA BLAGAJNO”, kjer lahko spreminja količine in odstrani izdelke, ki jih želi odstraniti.
Naročnik takoj po oddaji naročila prejme elektronsko sporočilo, na e-poštni naslov, ki ga je vpisal ob nakupu in vsebuje potrditev prejema naročila ter predračun (če je označil plačilo po predračunu), ki ga lahko plača v 1 do 3 dneh (v primeru plačila po predračunu). Po plačilu predračuna ponudnik v primernem roku izdelek/ke zapakira in odpošlje.
Naročnik poleg naročenega izdelka prejme tudi originalen račun, kot potrdilo o plačilu.
V kolikor ponudnik ugotovi, da oddanega naročila ne more izvesti, mora o tem pravočasno obvestiti naročnika (preko elektronske pošte, telefona ali SMS obvestila).
Kupoprodajna pogodba med Zenoazo in kupcem je v spletni trgovini www.zenoaza.eu sklenjena v trenutku, ko Zenoaza kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Zenoazo kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Zenoaze.
Kode za popust
Koda za popust oz promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Zenoaza. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna.
Uporaba kode za popust:
– Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
– Na zaključku blagajne v okence ”imam promocijsko kodo” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”aktiviraj”.
– Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
– Ko vpišete kode za popust, se vrednost koda za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Plačevanje in izdaja računa
Naročnik lahko izdelke plača na enega izmed sledečih načinov:
Plačilo po predračunu (UPN nalog): ko naročnik opravi naročilo, na vneseni elektronski naslov prejme predračun, kjer so vsi podatki za plačilo na račun podjetja Laureola Matjaž Zaletel s.p.
Paypal: S Paypalom na račun podjetja Laureola Matjaž Zaletel s.p.
Plačilne kartice: S plačilnimi oziroma kreditnimi karticami Visa, Mastercard, Maestro, preko platforme podjetja Stripe.
Zenoaza po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun skupaj z naročenimi izdelki.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Dostava
Za dostavo izdelkov skrbi podjetje GLS.
Stroški dostave in pakiranja v Sloveniji pri nakupu pod 50,00€ znašajo 2,70€. Stroški dostave pri nakupu nad 50,00€ pa so brezplačni.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
V primeru, če naročnik prejme fizično poškodovan ali odprt paket, mora o tem takoj obvestiti dostavno službo in sprožiti postopek reklamacije.
Cene
Cene, objavljene na spletni strani www.zenoaza.eu veljajo na dan naročila.
Vse cene so v evrih in vsebujejo DDV (9,5% ali 22%). Za čaje se obračuna 9,5% davek na dodano vrednost, za skodelice, cedila in ostali pribor pa se obračuna 22% davek na dodano vrednost.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh pošlje podjetju elektronsko sporočilo na info@zenoaza.eu, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od nakupa čajev ni mogoč. Stroški vrnitve so na strani kupca.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Brejčeva ulica 1, 1000 Ljubljana. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen kupon oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
Pravica potrošnika glede stvarnih napak
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje, da bo trajno varoval vse osebne podatke, ki bodo uporabljeni izključno za pošiljanje ponudb, predračunov, računov, izdelkov, informativnega gradiva in obvestil o stanju naročila ter jih ne bo posredoval tretji osebi.
Podatke o naročilu bo ponudnik posredoval le v primeru izbire načina plačila, ki zahteva posredovanje podatkov o naročilu in naročniku, a izključno ponudniku storitve izbranega načina plačila, ki ima sklenjeno veljavno pogodbo s podjetjem Laureola, Matjaž Zaletel s.p.
Varovanje osebnih podatkov
Laureola, Matjaž Zaletel s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Laureola, Matjaž Zaletel s.p. za nedoločen čas hrani naslednje podatke uporabnikom, ki so se registrirali ali opravili nakup: ime in priimek, e- poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča. Laureola, Matjaž Zaletel s.p. navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabniki oziroma kupci.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
V primeru sprememb
Ponudnik se zavezuje, da bo zagotavljal ažurnost in pravilnost podatkov na spletni strani. V kolikor se zgodi, da se lastnosti artiklov, njihova cena, čas dobave ali količina zaloge spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe spremeniti podatkov, kupca pravočasno obvesti o teh spremembah in mu omogoči preklic naročila oz. naročilo drugega izdelka.
Reševanje sporov
Stranki bosta skušali vse spore reševati sporazumno.
V kolikor to ne bo mogoče, bo spor reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.