Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine zenoaza.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Spletna trgovina zenoaza.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Laureola, Matjaž Zaletel s.p. v nadaljevanju ponudnik/trgovina/zenoaza.si Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine zenoaza.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S spletno trgovino zenoaza.si upravlja podjetje:

Laureola, Matjaž Zaletel s.p.
Brejčeva ulica 1
1000 Ljubljana

Matična št.: 8795258000
Davčna št.: 87079097
Zavezanec za DDV: Da

Poslovni račun odprt pri: DH d.d.
BIC/Swift: HDELSI22
TRR: SI56 6100 0002 5237 322

Podjetje je zavezanec za DDV.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič̌ posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ponudnik ni preveril vseh spletnih strani, ki so povezane s spletnim mestom zenoaza.si zato ni odgovoren za vsebino katerekoli zunanje ali druge strani, ki je na kakršenkoli način z njo povezana. Ponudnik ima pravico spremeniti pogoje uporabe s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnike zavezujoče.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež̌ podjetja, matična številka).
  • Kontaktne naslove (e-pošta, telefon).
  • Bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Dostopnost izdelkov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku).
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (ter način, kraj in približen rok dostave).
  • Vse cene, ki morajo biti jasne in nedvoumno določene. Iz zapisanega mora biti razvidno in prikazano, ali cene že vsebujejo davke, stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Časovno veljavnost ponudbe.
  • Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen.)
  • Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročanje

Zaradi zagotavljanja varnosti pri nakupih v spletni trgovini zenoaza.si si lahko novi uporabnik ustvari račun (Moj profil), preko katerega lahko tudi spremlja vse pretekle nakupe, stanje tekočih naročil, kakor tudi spreminja podatke v svojem profilu. Ob registraciji je uporabnik dolžan posredovati zahtevane podatke (označene z zvezdico *), pri čemer se uporabniku dodeli uporabniško ime ter geslo. Registrirani uporabniki vstopijo v svoj profil s svojim prijavljenim uporabniškim imenom in izbranim geslom. V primeru izgubljenega/pozabljenega gesla lahko uporabnik dobi novo geslo tako, da si ga ponovno izbere in potrdi. Vsi osebni podatki se hranijo in obdelujejo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Vpis v spletno trgovino ni potreben oziroma obvezen v kolikor tega ne želite. Nakup v spletni trgovini lahko opravite tudi kot gost. Za nakup morate samo vnesti vaše podatke ob oddaji naročila. S strinjanjem z našimi splošnimi pogoji poslovanja nam dovoljujete uporabo vašega e-mail naslova za obveščanje o novostih, promocijah in drugih marketinških aktivnostih. Seveda se lahko iz obveščanja tudi kadarkoli odjavite.

Naročanje preko spleta poteka 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini. Naročanje v naši spletni trgovini je hitro, varno in enostavno.

TEHNIČNI KORAKI, KI VODIJO DO SKLENITVE KUPOPRODAJNE POGODBE

Do nakupa v trgovini zenoaza.si pridete tako: Izberete izdelek, ga z gumbom  »dodaj v košarico« dodate v košarico. Ko je izdelek dodan v košarico se vam izpiše pregled košarice. V tem koraku se lahko odločite, če želite na blagajno ali želite nadaljevati z nakupovanjem. V kolikor v tej točki želite na blagajno imate možnost v tem koraku tudi dodati kodo za popust v kolikor jo imate. S potiskom na gumb »Na blagajno« se vam odpre blagajna. V prvem koraku blagajne s potiskom na gumb »pokaži košarico« se vam pokaže košarica v kateri je razviden delni znesek, znesek dostave in skupni znesek nakupa. Nato se pomaknete dol kje imate še enkrat možnost za vpis kode za popust v kolikor jo imate in jo želite vnovčit. Nato izpolnite zahtevane podatke: E-pošta, ime, priimek, ulica in hišna številka, mesto, poštna številka, država, telefonska številka.

V Koliko želite račun na podjetje izpolnite tudi polje za račun na podjetje in davčno številko. V kolikor se podatki za dostavo in račun razlikujejo obkljukajte in uporabite druge podatke za račun, ko obkljukate se vam odprejo polja: ulica, mesto, poštna številka in država. Ko izpolnite vse podatki z potiskom na gumb »Nadaljuj na Način dostave« se pomaknete na drugi korak blagajne v tem koraku si ponovno lahko pogledate vašo košarico z potiskom na gumb »Pokaži košarico« pod košarico se vam pokaže Pregled podatkov, ki ste jih vpisali v prvem koraku blagajne. Prosimo vas, da pregledate točnost podatkov in sicer: način dostave, e-pošta, ime in priimek, naslov dostave in telefon. V kolikor ste ugotovili, da ste pri vpisu podatkov naredili napako imate tukaj možnost s potiskom na tekst »Spremenite podatke« vpisati pravilni podatek. Sedaj izberete način dostave. V kolikor ste iz Ljubljane lahko izberete možnost brezplačna dostava po Ljubljani. Brezplačna dostava je možna pri nakupu nad 20,00€. Za dostavo kamorkoli drugam po Sloveniji pa lahko izberete dostavo preko kurirske službe GLS. Cena dostave znaša 3€ (cena vključuje DDV). Pri vseh nakupih nad 50,00€ je dostava brezplačna. Nato se s potiskom na gumb »Nadaljuj na Izbiro plačila in zaključek nakupa« pomaknete na tretji korak blagajne. V tem koraku lahko ponovno pregledate košarico, prav tako lahko košarico urejate. Spremenite količino izdelkov ali odstranite izdelek iz košarice in pregledate točnost podatkov, ki ste jih vnesli. V kolikor podatki niso točni jih v tem koraku še vedno lahko spremenite. Spremenite jih lahko z klikom na besedilo »Spremenite podatke« Pod vašimi podatki so izpisani artikli, ki jih želite naročiti. Delni znesek nakupa, znesek dostave in skupni znesek nakupa. Pod zneskom izberete način plačila: Plačilo po povzetju ali plačilo z kreditno kartico. V kolikor izberete plačilo z kreditno kartico vpišite naslednje podatke: številka kartice, datum zapadlosti, koda kartice (CVC). Nato preberite pogoje poslovanja spletne strani, se z njimi strinjajte tako, da obkljukate kvadrat pred besedilom: Prebral/a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani. Nato s klikom na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila« oddate naročilo. Na tem gumbu se vam izpiše tudi končni znesek vašega naročila. Po oddanem naročilu se vam na zaslonu izpiše povzetek vašega naročila. Prav tako, pa vam na e-pošto pošljemo elektronsko sporočilo o statusu naročila (potrditveni mail) v tem trenutku je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena. V potrditvenem elektronskem sporočilu se vam zahvaljujemo za vaše naročilo. To elektronsko sporočilo vsebuje podatke o naročilu in sicer: Številko naročila, način plačila, katere izdelke ste naročili, kolikšno količino posameznega izdelka ste naročili ter cena izdelka/izdelkov. Prav tako je napisana cena dostave, znesek popusta v kolikor ste uporabili kodo za popust in skupni znesek naročila. To elektronsko sporočilo prav tako vsebuje tudi podatke kupca in sicer: ime, priimek, naslov, telefonsko številka in e-pošto. To elektronsko sporočilo vsebuje podatke podjetja in sicer: Laureola, Matjaž Zaletel s.p., Brejčeva ulica 1,1000 Ljubljana, telefonska: 040790884, E-mail: info@zenoaza.si. Prav tako imate dodano povezavo do splošnih pogojev poslovanja. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@zenoaza.si, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.

Izbrano blago vam po oddanem naročilu v najkrajšem možnem času dostavimo na izbrani naslov.

TEHNOLOŠKA SREDSTVA, KI OMOGOČAJO PREPOZNAVANJE IN POPRAVLJANJE NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) omogočeno, da s takojšnim učinkom, enostavno in brez težav :

-vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v košarico

-vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotnega naročila

-spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno spremenjene količine

-odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košare

-spreminja izbrani način dostave izdelka/izdelkov

-spreminja izbrani način plačila

-pregleduje in spreminja: ime, priimek, naslov dostave, e-pošto, način dostave, telefonsko številko.

ROK DOSTAVE

  • običajno: 2-3 delovnih dni od prejema plačila/naročila.

CENIK DOSTAVE

  • Poštnina po Sloveniji znaša 3€/paket
  • Po mestu Ljubljana je poštnina nad 20€/paket brezplačna
  • Poštnina je brezplačna pri vseh nakupih nad 50€

KDO LAHKO NAROČA NA SPLETNI STRANI?

Podjetje Laureola, Matjaž Zaletel s.p. omogoča vsem kupcem/ potrošnikom iz EU in podjetjem s sedežem v EU, ki pridobivajo ali uporabljajo blago in storitve le za končno uporabo ne glede na državljanstvo in kraj prebivališča oziroma sedež omogočamo nakup preko naše spletne trgovine v skladu s pogoji te spletne trgovine.

OBVESTILA O ZAPUŠČENIH KOŠARICAH :

V spletni trgovini zenoaza.si pridržujemo možnost, da naše stranke obvestimo o zapuščeni košarici in jih s tem povabimo, da zaključijo svoj nakup. V kolikor ste v košarico vnesli izbrane izdelke, vnesli svoje kontaktne podatke, ter niste odkljukali, da si ne želite prejemati e-sporočil, boste na vaš e-mail naslov prejeli tri sporočila. Prvo sporočilo prejmete čez 30 minut, drugega po 12 urah in tretjega zadnjega v 24 urah po zapustitvi košarice.

Po oddaji naročila

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.  Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Laureola, Matjaž Zaletel s.p. in je dostopna kupcu. Pogodbe se na strani zenoaza.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.

Po oddaji naročila bomo blago pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. Rok dostave je 2-3 delovnih dni.

O vseh informacijah o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrnete v primeru pritožbe vas Laurola, Matjaž Zaletel s.p. pouči v teh splošnih pogojih. SMS sporočila, ki vam ga kot obvestilo o pripravi in odpremi pošiljke s strani kurirja, podjetja GLS, naše podjetje Laurola, Matjaž Zalatel s,p. ne prejme, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obrnejo preko e-maila info@zenoaza.si oziroma telefonske številke 040 790 884.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na e-mail naslov: info@zenoaza.si . V primeru, da je naročilo že odposlano, pošiljke kupec preprosto ne prevzame. V tem primeru si podjetje Laurola, Matjaž Zalatel s,p. pridržuje pravico do povrnitve stroškov pošiljanja paketa.

NAČINI PLAČILA

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:

  • Plačilo ob prevzetju

Pri tem načinu plačila kupnino plačate kurirju GLS s plačilno kartico oziroma kurirju Zen Oaza z gotovino neposredno ob prevzemu paketa.

  • Plačilo po predračunu

Pri izbiri opcije »plačilo po predračunu« boste po elektronski pošti prejeli račun in navodila za plačilo vaših izdelkov z nakazilom na transakcijski račun podjetja Laurola, Matjaž Zalatel s,p. Dostava sledi po prejemu vašega plačila v dogovorjenem roku.

  • Plačilo s kreditno kartico oziroma sistemom Pay Pal

Pri izbiri opcije »kreditna kartica« oziroma »PayPal« in oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli potrdilo o prejemu naročila, nato pa sledi dostava v dogovorjenem roku. Kupnino za naročeni izdelek plačate tako, da vpišete potrebne podatke o kreditni kartici, katero se bremeni za znesek nakupa. V primeru plačila s kreditno kartico, mora biti plačnik (podatki v

profilu uporabnika) ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne ali kreditne kartice. V primeru plačila s kreditno kartico, po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Če je plačilo uspešno potrjeno, vas sistem preusmeri nazaj na spletno stran zenoaza.si, na vaš elektronski naslov pa prejmete informacijo in potrditev vašega naročila.

  • Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.
  • Varnost podatkov – 100 % varen nakup

IZDAJA RAČUNA

Laurola, Matjaž Zaletel s.p. pri dostavi naročenih artiklov kupcu račun priloži v paketu z izdelki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški povezani z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

racun

CENE

Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo DDV.  Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Za potrošnika velja torej cena, ki je navedena v spletni trgovini in s katero je bil dodatno seznanjen v postopku naročila ter se je z njo strinjal.  Kode kupona ni možno menjati za gotovino. Popusti in kuponi se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, ko je navedeno drugače!

  1. člen (ZVPot-1)- (znižanje cene in razprodaja)

(1) Pri znižanju cene blaga podjetje označi prejšnjo ceno in znižano ceno.

(2) Za prejšnjo ceno se šteje najnižja cena, ki jo je podjetje uporabljalo v zadnjih 30 dneh pred uporabo znižane cene.

(3) Ne glede na prejšnji odstavek se pri blagu, ki je na trgu manj kot 30 dni, za prejšnjo ceno šteje najnižja cena, po kateri je podjetje ponujalo blago pred znižanjem cene v obdobju, v katerem je bilo blago na trgu.

(4) Ne glede na drugi odstavek tega člena in prejšnji odstavek se v primeru neprekinjenega postopnega zniževanja cene za prejšnjo ceno iz drugega odstavka tega člena šteje cena, ki je bila najnižja cena najmanj 30 dni pred prvo znižano ceno v neprekinjenem postopnem zniževanju cene.

(5) Če je odstotek znižanja objavljen v razponu, mora najvišji odstotek znižanja zajemati najmanj eno četrtino vrednosti vsega blaga, ki je na razprodaji.

PLAČILNE IN KREDITNE KARTICE

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
  • V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila.
  • Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.

KODE ZA POPUST

Uporaba kode za popust

  • Izdelek/ izdelke dodate v košarico. S pomikom na košarica se vam prikaže seznam izdelkov, ki so dodani v košarico. Pod seznamom izdelkov je možnost vnosa kode za popust. Kode za popust ne veljajo na že znižane izdelke, razen v primerih, ko je navedeno drugače.
  • Nato se vam bo že izpisal znesek nakupa, ki vsebuje popust kupona. 
  • Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

DOSTAVA

Naš pogodbeni partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije je GLS, vendar si Laurola, Matjaž Zaletel s.p. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnila bolj učinkovito.

Odprema blaga

Artikle, ki ste jih naročili vam bomo dostavili v roku 2-3 delovnih dni.

Lastnosti artiklov

Podjetje Laureola, Matjaž Zaletel s.p. jamči za skladnost blaga.

Preklic naročila

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče . Preklic naročila je možno izvesti le na info@zenoaza.si

Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,
  • ime in priimek kupca,

V kolikor smo naročilo preden ste ga preklicem, že obdelali in posredovali dostavni službi. Naročnik preklicanega naročila paket zavrne dostavni službi.

Seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga

Na podlagi 7. točke prvega odstavka 18.člena ZVPot-1,  podjetje Laurola, Matjaž Zaletel s.p. nosi odgovornost za morebitno neskladnost blaga po ZVPot-1.

Varnost nakupa

Ponudnik se zavezuje, da bo vaše osebne podatke obdeloval zgolj in samo za izvršitev naročila. In jih ne bo posredoval drugim organizacijam. Shranjeni so na strešniku ponudnika. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Odgovornosti kupca

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vaša kreditna kartica bo ob potrditvi vašega naročila direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil vašo kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naši strani, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja vaše kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije.

Ne nosimo odgovornosti za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in doplačil določenih s strani vaše banke, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki vam jih zaračuna izdajatelj vaše kartice, v primeru da EUR ni valuta, v kateri vam izdajatelj vaše kreditne kartice izdaja račune.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Laurola, Matjaž Zaletel s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel pravilni.

Obdelava in izpolnitev naročila

Osebne podatke, ki jih posredujete, uporabljamo za obdelavo vaših naročil, vaših nakupov in dostavo na vaš želeni naslov za dostavo. To vključuje komunikacijo z vami o statusu vašega naročila in zagotavljanje potrebnih posodobitev.

Podpora strankam

Vaše osebne podatke lahko uporabimo za odgovarjanje na vaša vprašanja, zagotavljanje podpore strankam in reševanje morebitnih težav, ki jih imate z našimi izdelki ali storitvami.

Tržna komunikacija

Z vašim soglasjem vam lahko pošiljamo promocijska e-poštna sporočila ali glasila o naših izdelkih, posebnih ponudbah, opuščenih blagajnah ali prihajajočih dogodkih. Prejemanja takšnih sporočil se lahko kadar koli odjavite tako, da sledite navodilom za odjavo v e-poštnih sporočilih ali se obrnete neposredno na nas.

Skladnost s pravnimi predpisi

Vaše osebne podatke lahko uporabimo in razkrijemo v skladu z veljavnimi zakoni, predpisi, pravnimi postopki ali izvršljivimi vladne zahteve. To vključuje zaščito naših pravic, zasebnosti, varnosti in lastnine, pa tudi pravic naših strank in javnosti.

Komunikacija

Trgovina zenoaza.si bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1.

Avtorske pravice spletne trgovine zenoaza.si so v lasti podjetja Laurola, Matjaž Zaletel s.p., vse pravice so pridržane. Spletno trgovino je izdelalo podjetje IVH d.o.o. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko uporabniki pošljejo na e-mail: info@zenoaza.si ali po klasični pošti na naslov: Laureola, Matjaž Zaletel s.p. Brejčeva 1, 1000 Ljubljana Slovenija. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje  Laureola, Matjaž Zaletel s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Laureola, Matjaž Zaletel s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Laurola, Matjaž Zalatel s,p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Laureola, Matjaž Zaletel s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Povezava na mednarodno reševanje sodnih sporov Spletno reševanje sporov | Evropska komisija (europa.eu)

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Za vsa vaša vprašanja smo vam na voljo preko e-maila: info@zenoaza.si

 

Posodobljeno 16.05.2024.